En dålig dag...

Tyvärr så blev det inget bloggande igår. Mådde inte alls bra pga feber, förkylning och allmänt ont i kroppen. Men jag jobbade igår trots allt. Kanske inte skulle gjort det, men samtidigt så jobbar man inte så har man tid till att känna efter hur man egentligen mår... och det är inte alltid så bra! Men va fan, lite flytande alvedon fixar allt =)

Men imorse kände jag att det inte alls gick att gå till jobbet. Kunde knappt prata när jag skulle ringa och sjukanmäla mej!! Så det blev sängen största delen av dagen. Gick upp vid 14 tiden och kände att jag nog behövde lite att äta. Så det blev vegetariska nudlar med ris. Sen slappa jag bara i soffan tills jag bestämde mej för att gå hem till Evelyn, Maddis mamma,  och hämta en vovve till. Så  i natt har jag 2 sötnosar i sängen haha...

Och höjdpunkten idag var ju självklart Prison Break!!!!! Jag har längtat såå. Men min bror ska ju alltid vara bäst så när jag ringde till honom i pausen och skulle prata lite skit, så skryter han om att han har sett 7 avsnitt i förväg...! Orättvist, tycker jag. Men men nu ser jag fram emot nästa måndag =) Och en annan sak som jag VERKLIGEN ser fram emot är den 1 nov... Sexparty hos Ann-Sofie och Daniel. Det ska bli roligt!

Men men sånt är livet =)

God natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0