Don´t worry, be happy =)

Ja, precis. så man ska leva livet har jag hört! =)

Jo men då har jag inte riktigt haft tid att blogga dom senaste dagarna... har inte haft datorn i gång så mkt och har vatt lite upptagen... Men allt möjligt.

Helgen som var spenderade jag med att... va fan gjorde jag i helgen?? Va på fest hos Erica i lördags, i nyktert tillstånd så jag kunde köra Samantha hem och på natten sov jag Faktiskt hemma! WOW! haha...
I söndags sov jag hos en kompis i söndraby, på en åker haha... Likaså i måndags =) Så trevligt så....
Och igår kom han hit för en lugn och skön filmkväll.

Men nu ska jag se till och vakna så jag kan ringa på en lägenhet på åbygatan =/ mm... jag vet, hemskt!
Sen blir det lite packning och frukost =)

Kommentarer
Postat av: TiNiS

Haha vadå hemskt, vi ska göra det skoj här ju =)



pussar

2009-08-12 @ 23:07:58
URL: http://tinisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0