Mitt i smeten...

Lådor, lådor, lådor och fler lådor =) Så fint i min lägenhet förtillfället... eller inte! Men nu börjar det närma sig allvaret. Snart den siste augusti =)
Har pratat med en fastighets skötare i klippan. Mkt fjäsk haha =) Och hoppas ju att han ordnar en lägenhet till mej illa kvickt. Så nu håller vi tummarna! Ska bli gott och bo i klippan igen. Ungefär 9 månader sen jag bodde där senast...

Men imorgon blir det jobb i lj-hed. 07.00-15.30. Inte så många dagar kvar där nu. Blandade känslor =/ Sen är jag ledig torsdag och fredag, så dår får jag nog se till och vara hemma så jag kan fortsätta med all skit här =/

Skit tråkigt att min roadtrip till borås inte blev av men det finns ju fler dagar... Så blir det ju tyvärr ibland.

Nä dags för sängen... Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0