Nice som fan...

Varför gå runt och vara negativ hela tiden, när det finns så mycket underbart här i livet =)
haha...  japp!

Har nu äntligen blivit av med min migrän som jag haft sen i förrgår morse =/ det är så påfrestande... Men ett botemedel som är väldigt bra är att bli totalt avslappnad. Härligt!
Så idag SKA jag packa, har inte blivit nått alls av den varan i veckan... inte mitt fel alls!
Imorgon ska jag jobba 7.30-13.00, bra tid tycker jag =) sen bär det av till klipppan för att titta på en lägenhet på Åbygatan. Bryr mej egentligen inte hur den ser ut för jag har redan bestämt mej för att jag ska ha den! Perfekt för mej! Dessutom så kan jag nog få tillgång till den några dagar innan den 1 september.
Sen är det ju gammelmarkanden här i hålan, och då har jag sovgäst på natten =) ja, Tina, jag glömmer inte bort dej. haha!
 Till helgen blir det jobb och... ja det märker vi. Blir söndagsmys iaf =)

Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0