Älskar December!

Prövar med nya tag på bloggen igen!

Idag har jag tvättat på förmiddagen i några timmar, fast har ungefär hälften kvar. Borde verkligen tvätta oftare! Sen körde jag hem till Tina en runda. Hem och duscha och efter det så gjorde Tina mej fin i håret. Lockade det med plattången. Blev kanon bra, faktiskt! haha! Sen pynta jag, Tina & Micke vårt "fina" pepparkakshus... Snarare ett skräckinjagande halloween hus!
Och då ringde Maddis och sa att jag skulle hämta dom i malmö, fast egentligen va det Eslöv från början. Tåghelvete! Men som tur va så gick där ett tåg från Malmö till HBG, som dom hann med. Chilla en runda hos johans syster i stan, innan det var dags att hämta på stationen.
Så underbart jävla roligt det va att träffa dom igen <3 Ordna så att Jannis hade extra öppet för vår skull, så vi fick i oss mat... Blev lite öl & cider för dom andra och en väldigt trevlig kväll =)

Nu ska jag bege mej till sängen... imorgon blir det nog lite äventyr med norrmännen =)


LOVE & PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0