Nej, nej, nej

Helt plötsligt, från ingenstans, så känner jag mej jätte dålig! Har haft min kära svägerska på besök ikväll, körde hem henne och sen när jag kom hem så bara kom det =/ Vilka skumma sjukdomar har hon nu smittat mej med, funderar jag på! haha nä nog inte allvarligt... kanske går att sova bort. Om jag nu kan sova... Natten som var, sov jag typ knappt 3 timmar. Inte lyckat när man ska jobba dagen efter! Men jobba har jag gjort i mina 8 timmar....
Sen, som sagt, så fick jag besök av Jeffe =) Lika trevligt som alltid!! En massa snacka om allt som finns att snacka om... Kärlek, idioter, härliga stunder, hemska upplevelser och mycket mycket mer....

Nu sitter jag här och myser ner mej i soffan med Johan´s tröja och hans duntäcke och tycker synd om mej själv. Är glad för att mina älskade man sitter här bredvid, njuter av hans sällskap always and ever =)

Blir inget mer idag, orkeslös....

LOVE & PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0