väntans tider....

Vakna imorse med världens huvudvärk och ruskigt ont i magen. Första känslan: Jag orkar inte detta nu! Men ibland blir man sjuk, det är ju tyvärr så... Så idag har jag bara vatt hemma. Och legat i soffan HELA dagen. För ungefär en halvtimme sen, fick ajg tummarna ur röven att gå in i duschen. haha... lite smått seg. Huvudvärken vill fortfarande inte riktigt ge med sig... Typ en blandning mellan migrän och spänningshuvudvärk! GRRR!
Jag & Johan har haft OZ maraton hela dagen då alltså... När jag har orkat titta. För er som inte har sett den serien, så borde ni verkligen göra det! Det handlar om ett fängelse med väldigt grymma fångar. Och man får se så verkliga saker. Gillar den skarpt!

Ska tillägga ett Grattis till Tina som idag, fyller 25 år =) Hipp Hipp!

På torsdag har jag leveranser till Malmö och Kristiansstad, lite mer än vanlligt så då blir det lastbilen =) Sen resten av dagen blir i affären... På kvällen kommer Maria med familj. Då ska vi käka underbart goda våfflor med gammeldags vanilj glass. Såå jävla gott =) Javisst, det är ju lön då oxå! Lär ingen glömma!

Men nu ska jag försöka sova... Hoppas iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0