Dag 01. Presenterna mig själv

Bodil Jennie Birgitta Bergkvist heter jag. Nej, det är inte ok att skratta åt det. Jag försöker hitta mej själv, jaget, men det lär nog ta många år till. Ibland känns det som om jag är ganska nära på att lyckas, men sen tänker jag... vad tänkte jag på?!! Och på nätt sätt, kan inte förklara hur, så hör det nog ihop med att jag börjar få "åldersnoja". Ja, alltså inte så allvarligt, men var fan har tiden tagit vägen? Fyller 25 nästa år och GUD, det är så mycket jag vill göra innan jag skaffar barn och binder mej till vuxenlivet. Jag vill se mer av världen, fast det gick ju inte så bra sist... Åkte till norge coh skulle stannat i ca 6 månader, men åkte hem efter ca 2 månader. Jag får sån hemlängtan! Nångång kanske jag lycas med det också.

Jag får iallafall se mycket av skåne om dagarna. Är fastanställd som butiksbiträde/chaufför på Björnekulla Fabriksbod i Åstorp. Så när jag inte är i butiken, så kör jag ut leveranser till malmö, höllviken, skanör, kristiansstad, hässleholm, bromölla, tyringe, klippan, åstorp och osby. Trivs ganska bra, men ska nog byta om max 3 år. Vill absolut inte fastna där resten av livet. Förnyelse! Men arbetskamraterna är toppen och det är ganska viktigt för mej. Har t ex prövat på att jobba inom hemtjänsten, men det passar mej verkligen inte. Ensameten är jag ingen stor beundrare av.

Johan Nilsson och jag bor i en 2:a tillsammans med våra 2 katter. Här trivs vi kanon bra. Bara synd att Chong (katten) har en jävligt jobbig favoritsyssla... Att riva på tapeter. Vill verkligen tapetsera om, men det känns inte så lönt. Han lär väl bara riva på dom också. Men inom en snar framtid vill vi flytta till hus, gärna utanför civilisationen. Och nära nått vattendrag haha, då Johan är storfiskaren! =)

Har många erfarenheter av livet i mitt bagage, både positiva och negativa. Men det är det som gör att livet går framåt, tror jag iallafall. Motgångar stärker än. Medgångar hjälper en på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0