Dag 02. Min första kärlek

En gång för länge sen....

Givetvis var det brossans kompis. Och för att göra det hela mer komplicerat så är det min systerdotters farbror. haha. Familjen Johansson har jag och mina syskon väst upp med. Dom är 4 st brödrar och min syster har barn med den ena av dom. Men min ögonsten var Rasmus. Han är ett år äldre än mej, och ser fortfarande helt OK ut! Och eftersom det var brossans kompis så har jag många pinsamma minnen där han skämmer ut mej. På den tiden (innan tonåren) skrev jag om honom över allt, hade miljontals av block och papper med hans namn på. Och dagboken fanns där också en del i. Glömmer aldrig när jag kom hem från skolan och letade efter dagboken i hela rummet, men hittade den till sist... Brossan och Rasmus satt och läste och höll på att garva ihjäl sig! Hahaha... stackars mej!

Men ödet var att det inte skulle bli vi, så det var väl bäst så!

Nu har jag min Johan Nilsson som jag älskar mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0